سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

بار دیگر حریم الهی و مرقد مطهر امام هادی و امام حسن عسکری (علیهما السلام) به دست ناپاکان مورد هتک حرمت قرار گرفت و دل انسان‌های حقیقت‌جو را داغ‌دار کرد .

جامعه‌ی وبلاگ‌نویسان، با عرض تسلیت به پیشگاه منجی آخرالزمان (عج) و محکومیت این اقدام شیطانی اعلام می‌‌دارد دشمنان اسلام و انسانیت دست به هر اقدام خشونت‌باری بزنند، نمی‌توانند فطرت انسان‌های آگاه و منصف را تحت تاثیر قرار داده و بینش خداجویی را از میان بردارند .

این اقدام به دست هر گروه و با هر هدفی انجام شده باشد، در راستای تامین خواسته‌‌ی قدرت‌های زورگو بوده و به انگیزه‌ی تداوم حضور اشغالگران در سرزمین عراق و از بین بردن اتحاد و انسجام اسلامی است .

دفتر توسعه وبلاگ دینی، از همه‌ی وبلاگ‌نویسان دعوت می‌کند با نوشتن یادداشت‌های اعتراض‌آمیز و روشنگرانه به این سوال اساسی پاسخ دهند که اقدامات تروریستی و غیر انسانی علیه مسلمانان به‌ویژه شیعیان با چه هدفی صورت گرفته و امت متحد اسلامی در این شرایط چه وظیفه‌ای دارد .

شایسته است با قرار دادن لوگوی تسلیت در وبلاگمان با حضرت ولی عصر (عج) هم‌دردی نمائیم.
کد زیر را با کلیک در کادر، کپی کنید و در قالب وبلاگ خود قرار دهید.

 

 

 


نوشته شده توسط : دفتر توسعه وبلاگ دینی

نظرات دیگران [ نظر]


لوگو اردو از بلاگ تا پلاک

جمعه 85 اسفند 18 ساعت 9:0 عصر

سلام، فرا رسیدن ایام اربعین شهادت سالار شهیدان را خدمت شما تسلیت عرض می کنیم، دوستان شما برای اردوی معنوی از بلاگ تا پلاک، لوگویی آماده کرده اند، شما دوست عزیز که با ما در اردوی از بلاگ تا پلاک همراهید، با یک کلیک در کادر پایین کد را انتخاب و کپی کنید و بین کدهای <html> و <head> در قالب وبلاگ خود قرار دهید، با قرار دادن این لوگو در وبلاگ خود، ضمن اعلام حضور خودتان در این اردو، دیگر کسانی که در این اردو شرکت کرده اند نیز از حضور شما آگاه می شوند و در نتیجه تا قبل از اردو با این جمع آشنا خواهید شد یا علی




نوشته شده توسط : دفتر توسعه وبلاگ دینی

نظرات دیگران [ نظر]


   1   2      >